vattenmelon

vart grymt sugen på vattenmelon just!
gjorde precis ett test på om vi kommer få en liten kicka eller en pojk och sista frågan var om magen min är som en vattenmelon eller en basketboll. och såklart vart jag helt upphakad på vattenmelon då och skulle just nu kunna döda för en bit. eller njaa...det var kanske att ta i, men kanske i alla fall tjuvnypa ngn...
56% chans att vi får en pojke, blev i alla fall svaret på testet, men jag vet inte hur mycket jag tror på det...konstiga frågor. här finns det fär de som vill testa =)

kom just hem från töre. martins syster johanna fyllde år. fikade, grattade och fick se lille nils igen. vilken liten sötnos!! plus att vi fick med oss 3 (!!!) kartonger med bebiskläder. 1 kartong med kläder som nils redan växt ur eller aldrig kunnat ha och 2 st med flickkläder. skoj!!
ska kolla igenom lite imorgon, ikväll är jag för trött.

övningskörde hem från töre i alla fall. det gick bra! =)
det går bättre och bättre. framsteg!

skrutten lever om. mys!


nu ska jag äta honugsmelon, eftersom vi tyvärr inte har ngn vattenmelon...=(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar