2-månaderskontroll

nu ska jag snart fara iväg och äta middag på Waldorf. ska bli skönt att få umgås med lite vuxet folk en stund och inte bara prata babyspråk..

allt gick bra på 2-månaderskontrollen. hon hade bara gått upp ett halvt kilo sen sist vi vägde henne för ca. 3 veckor sen men det var helt normalt. så nu väger hon 6100. däremot hade hon skjutit i höjden. sist 55, men nu 59! =)
hon skrattade och pratade som aldrig förr när vi var där. tror hon börjar tycka det är lite mysigt=)
sen gick vi in på jobbet och sa hej innan vi kilade till bussen.
blev en mysig lunch med farmor och jag blev supernöjd med klippningen av luggen. skönt att slippa ha den i ögonen längre.

imorgon kanske det blir en fika med Jossi på stan, annars har vi inga planer.
nu ska jag mata min dotter innan vi far.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar