brrrr

iskallt här inne!
har precis sprungit omkring och tänt en massa ljus överallt. till och med på toaletten! de gör mycket när det gäller värme, faktiskt! plus att jag ska försöka mig på att göra en brasa snart, men jag väntar tills emina har sovit middag färdigt. hon ligger nämligen precis vid altandörren och jag måste glänta den lite när jag ska elda.

snart komer boman som som sagt ska hjälpa mig med håret. ska bli så spännande att se hur det blir. jag hoppas att jag blir nöjd. kan hända att jag köpt för ljus rödfärg...men hellre det än att man sätter för mörkt med en gång och måste bleka det igen..
ja, som ni säkert förstår kommer det bilder på resultatet sen!

ikväll ska jag ha vuxenkväll. M ska vara med Emina och jag ska på Exotic och äta med Malin. ska bli så mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar