Dagen

har nu varit och hälsat på på jobbet, varit på bvc och hunnit en sväng på stan.
var väldigt trevligt som vanligt på jobbet och emina fick superfina presenter från PO.P!! (bild längre ner)
bjussades på fika och skvaller som vanligt.

sedan vidare till bvc. där var det inte lika bra nyheter. emina hade inte gått upp mer än 100 gram sen sist för två veckor sedan. inte bra..jag har misstänkt det. och nu vet jag att man ska lite på sin modersinstinkt!
det är inget som är ngn fara. än i alla fall.
har märkt att hon ätit oftare och oftare och nu oftare från båda brösten och inte bara det ena. plus att hon de senaste dagarna varit grinig, som att hon inte fått nog när hon ätit. och det verkar som att jag hade rätt.
ska tillbaka om en vecka och väga henne igen och har hon fortfarande inte gått upp så mycket så får vi börja med ersättning. hon verkar trots detta himla glad. pratar och skrattar minst lika mycket som vanligt, så jag känner mig ändå inte speciellt orolig. fast självklart är det inte kul när hon blir ledsen...

sedan stan.
shoppade en ny tjocktröja (bild nedan) och en massa blekning och röd hårfärg. så ikväll (om M kan hjälpa mig) ska jag bleka och färga. hoppas att det går och att det blir bra!

glömde ju säga igår att jag (emina) fick så mycket fina presenter av inger!! alltid kommer hon med en massa presenter. jag hoppas inger du vet att du inte behöver det??!!
fast om jag känner henne rätt så är det enbart för att hon tycker det är så kul! jag hoppas det i alla fall!
fick ett mjukdjur (groda med prinskrona) som man kan öppna munnen på och gömma saker, en trådgrej...hmm, vad heter det? en nätgrej som man kan trycka in en massa saker i, i knallrosa! perfekt till eminas rum. för nu ska jag försöka få in rosa i allt det limegröna.
samt världens gulligaste klänning med hjärtan och byxor/leggings till. (bild nedan)

Kläderna från PO.P:

 

Min nya tjocktröja:



presenterna från inger:




Kommentarer
inger

spännande att se hur du blir i ditt röda hår... lova att lägga ut bilder...
Nähä.... var man inte tvungen att köpa presenter... hmmm....;-) SJÄLVKLART så tycker jag att det är såååå roligt att få köpa!!!! Hoppas att du säger till när du inte tycker om det... om du vill byta... blir inte ledsen eller sur... Vet bara att jag tyckte det var så roligt när man fick nya kläder till Robin.. hade ju inte råd själv att köpa. Kramis!!!

2007-11-14 @ 17:34:53
Anna

inger: misstänkte att du tyckte det!=) och givetvis uppskattas det ngt otroligt!! och jag lovar att jag säger till om jag vill byta, men hittils är det mitt i prick! =)

2007-11-14 @ 20:20:01
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar