Dagens planer

jag och gumman har varit vaken sen sju då pappsen for. hon ville inte alls somna om som vanligt.
låg kvar i sängen och myste en timma innan vi klev upp.
nu har jag precis ätit frukost och jag skulle gissa att gumman kommer vilja somna om snart, ser det på henne. tror vi kryper ner här i soffan då och myser.

annars är planen för idag att bjussa på lite bilder här. har dock inte kommit på vad jag ska ha för tema än.. och halv tre ska vi träffa systrarna i stan, fixa klart robbans 30-års present, käka middag ihop och sen bege oss mot robban. blir hur mysigt som helst!


Kommentarer
inger

hälsa systrarna... en stor kram från mig!!! Hälsa och gratta Robban också :-)

2007-11-22 @ 11:50:17
Anna

inger: det ska jag göra!!

2007-11-22 @ 13:25:48
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar