dåligt

med uppdateringar idag. men vi har haft att göra idag.
passade på att vila middag med gummen eftersom det blev en sen natt. sen har vi målat ramar, plockat och grejat(som vanligt), varit ut med kira en sväng som var hemma med oss idag, sett Ellen DeGeneres, lagat middag och gjort oss iordning.

nu har vi precis kommit hem från Malin och Micke. var lika trevligt som vanligt att träffa min sötnos! men jag måste erkänna att det var svårt att låta bli kakan det bjöds på! men det gick...känner mig stolt faktiskt.=)

M var tvungen att fara och jobba. sandning såklart när det rä så här kallt på det blöta...tråkigt att vara utan pappsen ikväll. han kom dock in och gjorde en mysig brasa till oss innan han for och jag har tänt lite ljus i vanlig ordning för att få lite vardagsmys.
sitter och kikar på Desperate Housewifes med gumman här bredvid.

nu ska jag koka mig en kopp te. Orientalisk kanel. mums!

imorgon blir det promenad till och från reveln och hälsa på Boman. blir lagom med motion!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar