Design

har precis lagt gumman nu. i sin egen säng...har tänkt flera nätter i rad nu att vi verkligen måste försöka få henne att sova i sin egen säng, för det kommer bara bli svårare ju äldre hon blir. men då hon varit lite strulig senaste tiden har det inte kännts som att det varit lönt. när hon väl somnat har jag inte velat ta risken att väcka henne genom att flytta henne. men nu äntligen!!
la henne och det gick hur bra som helst. hon skulle inte ha reagerat. dock vaknade hon efter bara ngn minut igen så jag tänkte att det var kört. men tro det eller ej, det gick att söva om henne!
så nu sover hon sen en stund tillbaka och jag känner mig stolt som mamma! =)

sitter och smaskar på lite russin och är ganska nöjd med resultatet på Malins blogg.
har grejjat ngn timme tidigare ikväll med det och jag hoppas hon blir nöjd. blev inte alls färgerna vi pratade om så jag hoppas det duger i alla fall. hoppas även det ser ok ut på andra datorer med lite större skärm..min är så liten så det kan vara svårt att se helheten ibland.

imorgon är planerna oklara. får se om Boman kommer förbi. annars tror jag nog jag och gumman kan roa oss på egen hand.
sen på kvällen blir det att fira svärmor som fyller år..jobbigt med kalas. för det innebär ju fika....kommer jag kunna hålla mig???




Kommentarer
Malin

Tack älskling! Kunde inte bli bättre! Men ett litet problem, när jag ska länka syns inte texten?
Blev i alla fall super nöjd! Du känner mig rätt väl! =)
TACK igen! PUSS PUSS PUSS PUSS

2007-11-09 @ 08:26:38
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Carola

Sidan blev super fiiiin. Vad duktig du är Anna =)
Hoppas allt är bra och tack för senast på Waldorf!! Kram

2007-11-09 @ 10:31:24
Anna

Malin: allt för dig sötnos! =)

carola: tack!! kul att exprimentera=) tack själv för senast! var bion bra?
kramar

2007-11-09 @ 12:25:53
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar