duschförbud!

just hemkommen från en powerwalk runt rutvik. riktigt uppfriskande! Emina sussar fortfarande lite halvt i vagnen. dock inomhus just nu. hör att det småsprattlar då och då så det är nog inte länge tills hon vaknar.
önskar hon kunde sova lite längre stunder mer sällan, än korta stunder ofta..

hade tänkte att jag skulle göra mig iordning medans M är i garaget så det bara är att fara sedan. jag vill så grymt gärna tvätta mitt hår, men jag får inte! man skulle vänta 1,5 dygn innan man duschade efter operationen. hade jag vetat det innan så skulle jag ju ha tvättat håret innan jag for dit!
så detta betyder alltså att jag får se ut som en risbuske till imorgon.
jag hoppas verkligen inte att det betyder att jag inte får duscha alls?? nee...vad har resten av kroppen med örat att göra?

image616


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar