Egentid

pratade just med Malin på msn. ska träffa henne på torsdag och gå ut och käka bara jag och hon. (och självklart lilla pyret i hennes mage då!!)
ska bli så himla mysigt. mest för att det var länge sen vi träffades bara jag och hon, men även för att få lite egentid. känns väldigt viktigt för mig. för trots att jag älskar emina mer än livet självt måste man få vara lite vuxen ibland. (riktigt vuxen blir jag nog aldrig)
dels är det viktigt för mig, för att få vara bara Anna en stund och inte  mamma Anna, dels för att det alltid är bra att få sakna lite. (nog för att det räcker med att hon sover en stund för det...), men även för pappa M. roligt för honom att få ta lite eget ansvar och självklart bara för att det är kul!

ikväll ska vi hälsa på min pappa och fira honom på farsdag. hann inte med igår med kalas och sedan fira M:s första farsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar