Farsdag

Ni glömmer väl inte att fira era pappor idag??
har firat Eminas pappa idag. litegrann i alla fall. tanken var ju att han skulle få namnhalsbandet idag, men jag kunde ju inte hålla mig så det fick han tidigare. så idag fick han ett "mixed tape". ne, men jag brände en skiva med en massa av våra låtar. från när vi träffades fram tills nu när han blivit pappa. uppskattades.
imorgon ska vi fira min pappa, för idag ska vi på kalas och fira lilla Ida som fyller år.

ska handla lite innan. och lämna tillbaka vår hemmabio som vi köpte för ett tag sen. värdelöst....

håll tummarna för att jag lyckas hålla händerna borta från fikat idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar