förändring förnöjer

åh nu börjar jag återigen ledsna på min hårfärg. det händer några gånger per år, och det slutar alltid med att jag går tillbaka till svart. men som sagt, nu är jag där igen..
dessutom hittade jag en bild igår där jag har en annan färg och frisyr. blev sugen på frisyren men jag har lovat mig själv att inte klippa av mig mitt hår, dock sa M att han gillade färgen.
jag vet att han tidigare också sagt att han tycker jag är finast när jag har lite rött och givetvis vill man ju vara fin för sin man.
så nu kanske det börjar igen...ett helvete av avfärgning...eller? vad tycker ni?


( man ser här mina otroligt gulliga och olika näsborrar. så hade emina också när hon föddes...=) )





Kommentarer
inger

på den här bilden var du otroligt lik mamma!!!! :-)

2007-11-07 @ 19:27:21
Anna

inger: var jag?? tycker sällan jag kan se likheter...kul att ngn annan gör det i ala fall! =)

2007-11-07 @ 22:00:37
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar