fredag hela veckan

ja tänk om det kunde vara det! älskar fredagar. mest kanske för att M är hemma under helgerna och det är ju såå mysigt att få umgås allihopa tillsammans. och trots att jag är hemma hela veckan känns det ändå att det är helg. det är något extra, lite mer lyxigt över helgen.

ikväll är vi dock ensamna jag och lilltjejjen. pappsen är på fest så vi är hemma och myser med popcorn, godis och Idol. mysigt. M hade halvdag idag så vi har ändå hunnit ses ett par timmar innan han skulle iväg.
just nu ligger gumman bredvid mig på soffan och tjollrar lite. hade önskat att hon skulle vila en stund nu och sen vara vaken så hon inte somnar så sent, men såklart är man pigg då!

inatt har hon sovit i sin egen säng fram till fem imorse så hon vaknade och var hungrig. jag hade säkert kunna få henne att sova resten av natten också i sin egen säng, men mamma var trött och somnade under amningen..=P
hon har även vaknat samma tid varje dag denna vecka, kring 07.30-08.00. skönt att ha lite rutiner i alla fall. hoppas de håller i sig bara.

imorgon ska vi på middag hos M:s syster Christina med familj. blir trevligt! plus att vi ska på mammas grav och tända lite lyktor. var länge sen jag var dit nu, och jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete över det. jag vet, jag vet, det ska jag inte ha. jag vet att hon inte väntar där på att jag ska komma och hälsa på, men trots det gnager det dåliga samvetet när jag inte ens var dit på hennes 50-årsdag. känns bara inge kul att vara dit...men nu är det dags för Emina att hälsa på mormor, och det är ju Halloween.
om ni inte varit till en kyrkogård på halloween tidigare så tipsar jag verkligen om det. så vackert...

nu ska jag kramas med min dotter! får aldrig nog av henne. älskade vackerbarn...


Kommentarer
Karin

på gina i förrgår:) ha en fin kväll tjejen!

2007-11-02 @ 19:33:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Anna

Karin: oh! thanks! då måste jag kila in där o kika ngn dag!

2007-11-02 @ 19:46:13
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar