garderobsgroll

nu sover gumman sin förmiddagslur så jag passar på att äta lunch (köttfärssoppa) och dricka kaffe.

efter det ska jag städa min garderob och rensa lite. (igen)
dels ska jag plocka ur alla grav.kläder och låna till Malin som nu börjar behöva mammakläder med sin fina mage!plocka ur lite gammalt trist som man kan plocka fram igen sen och så ska jag rensa ur lite i eminas byrå. redan en massa som är för litet..

(kikade in i tvättmaskinen och det ser riktigt lovande ut! )

PS- fick just ett väldigt trevligt meddelande av min Malin på msn...ärva kläder!! kan det bli bättre?? DS


Kommentarer
Malin

Tjihooo! Mammakläder! Precis vad jag behöver! Dock har magen krympt lite..=( men den kanske kommer tillbaka snart, hoppas jag!!!

2007-11-19 @ 11:19:41
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Anna

malin: det gör den säkert!! skönt att vara av med den en stund. njut! för du kommer hinna bli less, tro mig!! =)

2007-11-19 @ 12:37:53
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar