godmorgon!

godmorgon allihopa!

nu är jag och gumman vakna sen en stund tillbaka. vaknade kring halvtio imorse.
har nu ätit frukost och tänt alla alla ljus i huset. lite mys med andra ord.

hon sov så bra i sin säng igår fram tills jag skulle gå o lägga mig kring tolv. då var det minsann ngn som gjort i blöjan...och inte bara i blöan, även i sin säng. och slö som jag var orkade jag inte börja byta sängkläder mitt i natten, så hon fick sova med oss. såå mysigt!
sen har jag fått springa och byta blöjor hela natten känns det som...

ska ju bjussa på EFIT idag. dock kommer jag inte lägga upp ett foto i timmen, utan jag lägger upp alla samtidigt sen ikväll.

snart kommer nog Sassa och ikväll kommer Inger. finbesök hela dagen med andra ord!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar