grejjat

känns som att vi hunnit med en massa här hemma idag! skönt!
har hunnit med att vila och eftersom emina vaknade redan kvart över sex så vilade jag också, sen har gumman badat. hon älskar det verkligen! tror hon skulle kunna ligga och plaska hur länge som helst! hennes små minitår vad alldeles skrynkliga efter hon badat. så grymt gulligt!!
efter det har vi grejat med ramarna, eldat en massa (var så himla kallt inne), satt upp ramarna med bilderna, (blev jättefint!), satt upp de gamla tavlorna på rätt vägg, dammsugit, och möblerat om lite prydnader. och självklart sett Ellen DeGeneres! =)

nu kan jag även meddela en fantastisk nyhet!! visste inte riktigt om det var hemligt tidigare...
MALIN OCH MICKE SKA HA BARN!!!
jag är så otroligt glad för deras skull! det finns nog ingen som förtjänar det så mycket som dom! dom har haft det tufft och tagit sig igenom det och nu äntligen får de den lilla efterlängtade bebisen!
jag kan inte gratta och lyckönska de nog...

snart kommer M med hämtmat. dock inget mer glamouröst än sallad. skulle ha handlat idag men vet inte om vi hinner förrän imorgon. har ingen mat hemma...eller jo, men inget gott! =P


Kommentarer
Malin

Tack gumman, du är så gullig! Puss puss!

2007-11-08 @ 16:57:28
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Anna

Malin: gullig eller ej. jag är överlycklig!! =)

2007-11-08 @ 17:11:41
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar