hemkomna

nu är vi hemkomna från stan. hittade allt jag skulle ha och även 2 julklappar till lillasyster jennifer.
det som handlades var;

-svarta jeans (ha på lördag)
-svart diadem (ha på lördag)
-svart västliknande sak från hm (ha på lördag)
-2 st röda hårfärger
-2 st röda julljusstakar från åhlens
-röd julkökshandduk med vita prickar
-2 julklappar (törs inte säga vad)
-present till boman
-present till sassa

bilder kommer imorgon för den intresserade!

nu ska jag mysa med min familj.
ska krypa ner i sängen och kika på film. Number 23. Drama med Jim Carrey,
kan bli intressant!



Kommentarer
Becka

också just hemkommen från en tur på stan. pengarna trillar snabbt när man har roligt... ;-) men det är det värt! man kommer ju hem med massa roliga saker!! :-)
hoppas du får en skön kväll framför filmen! jag ska sticka o jobba...inte lika kul, men det går..
kram!

2007-11-27 @ 19:50:16
URL: http://www.beckasin.net
Anna

Becka: jo det gör ju det, sen är man pank..blä..men som du säger, det är det värt=)
usch..inge kul att jobba kväll/natt....stackare..hoppas det går bra dock.
kramar!

2007-11-27 @ 23:05:37
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar