hopplöst!

var verkligen en hopplös natt inatt...emina ville inte alls sova. hon var alldeles för upptagen av att titta på samma ställe i sovrummet som tidigare och "prata" och skratta...var mysigt och kul till en början när hon gjorde så. tänkte att det var mamma som var där och gullade..kanske är det det, men nu är det så mycket att det börjar bli obehagligt. och det gör att gumman inte kan sova..
hon somnar till och vaknar. och direkt när hon vaknar kollar hon där och börjar skratta. trots att hon är yrvaken! visst, det är ju någon som i alla fall är rolig och snäll, men allvarligt..jag var mörkis innan, och det blir inte direkt bättre av detta.
mamma, om det är du, du är mer än välkommen, men snälla lät min dotter sova i alla fall!
på något vis vet jag att det är hon. en känsla bara..hon kan inte låta bli att komma hit och gulla med sitt barnbarn....och jag älskar henne för det...

nu vilar emina lite. trött tjej.
hon fick ligga och lufta rumpan medans jag målade ramarna och tanken var att bada henne sen, men jag ammade henne och sen somnade hon. så nu ligger det en liten nakenskit i vaggan och sussar!
ska ta och göra mig själv iordning så gott det går och sen börja med maten.
ikväll ska vi och hälsa på malin och micke. det blir trevligt!

nya byrån i hallen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar