Idolsnack

fick en timmes sovmrogon idag. såklart att stumpan tänker på att det är helg! =)
just nu sitter jag och äter havregrynsgröt med gumman i sittern. som vanligt sitter hon där och pratar och skrattar åt mamsen! gullunge. inga problem med morgonhumöret där inte!
pappsen sover fortfarande efter en sen natt. ska äta frukost och försöka få mig en dusch och sen är planen att väcka honom. liiiite måste man ju få lida när man varit ut o festat! i´m evil...

så vad tyckte ni om idol igår då? var det rätt som fick lämna?
jag är lite kluven. även fast jag tycker sam skulle åka ut så tycker jag han var en av de som gjorde riktigt bra ifrån sig igår. jag vart besviken på de flesta men Marie och Sam var bra.
till och med min älskade Christoffer gjorde mig besviken. han framkallar känslor hos mig som jag inte kan riktigt säga vad det är. antingen är jag hemligt kär i honom, eller så är det moderskänslorna som ger sig till känna när han uppträder...min favorit är han i alla fall.

idag blir det middag i måttsund och besök på mammas grav. ska bli skönt att komma ut ur huset lite och självklart roligt att träffa Christina med familj.
ska försöka tvinga med M på en promenad innan dess, i snön!!! =)
so long!


Kommentarer
Minna

Tyckte att det var rätt att sam åkte ut

2007-11-03 @ 09:37:07
URL: http://puuccii.blogg.se
Anna

Minna: håller nog med dig! trots ett bra framträdande igår var det han som skulle åka...

2007-11-03 @ 10:49:00
URL: http://allaboutus.blogg.se
Sassa

Men va? Har ni snö? Här är det inte ens vitt på marken =( Ska jag hämta dig mellan halv nio och nio imorgon? Puss o kram

2007-11-03 @ 11:09:10
Anna

Sassa: japp, vi har fortfarande snö=) mysigt!!
halv nio-nio imorgon blir toppen! vad roligt det ska bli!!
pusspuss!

2007-11-03 @ 12:38:17
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar