IKEA

har nu kommit hem från Ikea. blev många fram och tillbaka om vi skulle fara eller inte. både från min och sassas sida. först ville jag inte fara för att det kändes så hemskt. (jag vet jag är en tönt,) sen hade vi ingen bil, sen när jag bestämt att jag skulle våga fara från lilltjejjen så vägrade hon ta flasken när vi provade igår...så då var det nära att jag ställde in.  men så¨tänkte jag att jag skulle ge det en chans i alla fall och imorse när M provade mata henne gick det ganska bra. inte helt smärtfritt, men mycket mycket bättre så det kändes helt ok att fara.
och det var sååå msyigt! jättehärligt att få vara vuxen en stund och skönt att få komma iväg på en lite roadtrip. de 6 timmarna gick supersnabbt.
det jag shoppade:

-rosa sängkläder till emina
-mjukdjur till emina
-vitt tyg till tvättstugan
-hissgardin till tvättstugan
-massor med vita blockljus
-rosa doftljus
-torkade höga blad i mörkrött
-golvvas till de torkade bladen
-malmbyrå i ek till hallen
-4 st ramar till de förstorade gravidfotona som ska upp nu
-massor med galgar

ikväll har vi många planer. kanske...
just nu är M och hämtar upp pizza. ska ju som sagt flotta allt jag bara kan nu för från och med imorgon med det den slanka linjen. han skulle även handla grädde så ska jag baka kladdkaka sen.
kanske kommer frida och johan och hälsar på. köpte skor till frida från skopunkten som hon nog vill hämta!
vill hinna skruva ihop malmbyrån och även se filmen som vi hyrde igår med somnade till.
hinner vi allt? tveksamt...

nu ska jag gulla med min sötnos!! har saknat henne som en galning när jag var borta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar