ja ser det snöar!

ja tänka sig. nu är äntligen snön här. hoppas att den tänker stanna, en stund i alla fall. ljust och mysigt ute och det gör att det även känns mycket mysigare inomhus också. mer ok att bara sitta inne idag med tända ljus, en brasa och en massa pyssel. hur låter det? helk okej va?

har varit vaken sen 6.15. då la emina av ett lass i blöjan. M var fortfarande hemma då så han fick äran att byta.
sen hann han bara komma tillbaka med henne och fara så la hon av ännu ett..
gick upp (kallt!!!), tog av blöjan, tvättade, grejade, och då lägger hon av ännu ett...gör om samma sak igen. tvättar, torkar, grejar. och vad händer? jo, så fort jag är klar händer det igen! bara att börja om ännu en gång..
om jag hunnit bli pigg då? gissa..
gick och la oss i sängen igen i alla fall och har legat och myst där en timme eller så. men nu är vi uppe med nyhetsmorgon och en stor kopp Kanelte. jag hann bara sätta ner emina i sittern medans jag skulle äta så somnade hon.såklart!
nu ska vi nog slå på lite Sex and the City. har en massa avsnitt att se. skulle gissa att jag kommer somna..


zzzzzzzzzzzzz...........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar