julklappsbekymmer

snart kommer M hem.
Emina sussar sin eftermiddagslur just nu och jag ska börja med middagen.
sitter och klurar på julklappar...men jag har verkligen NOLL inspiration! vet inte ens vad jag ska köpa till M, och jag som brukar ha så bra fantasi! är det ngn som har förslag?
vad jag önskar mig själv är det verkligen inga problem med, men till andra...
det brukar vara precis tvärtom!

farmor/gammelfarmor Britta har varit här i eftermiddag och hälsat på en sväng. det var trevligt med sällskap. hon kom med lite fika från gammelstan så min diet idag sprack! men bakelsen var god!!

här är våran lilla skruttunge idag, en riktig liten skurk:

  

PS. blev både lyckat och misslyckat med färgningen av kläderna! det rosa bev purpurfärgat. (var fint till håret!), det gråa blev mörkgrått, det lejongula blev militärgrönt och det vita blev marinblått. så även fast det inte blev svart blev det i alla fall nya kläder! =) DS


Kommentarer
Mia

hihi....för mig är det tvärtom. Jag har ingen aning vad JAG vill ha men jag vet vad jag önskar till Emil. Vet inte när jag köpte något till mig själv sist...men det är väl lätt hänt. Men måste nog unna mig lite nya mammakläder, det börjar vara dax med det nu.
Kul med besök av Britta och gott fika är ju aldrig fel!
Kram Kram

2007-11-19 @ 20:34:02
Anna

Mia: ja till emina vet jag en massa att önska, men det räknar jag till mig själv ännu eftersom hon är så liten=)
men vad ska man ge till alla andra???
så magen börjar synas nu?? vilken vecka är du i? hittade du förresten igen mammabyxorna du efterlyste?
kramar!!

2007-11-19 @ 21:05:50
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar