julklappstips

till oss då, men vi kanske även kan lyckas inspirera ngn annan?

har funderat en massa på va vi ska önska oss till emina. för nu kommer frågorna snart att börja rasa in och det är ju bara att passa på att önska sig sånt som vi kommer behöva!
till och börja med ska vi önska oss Disney-klassiker och Astrid Lindgrens filmer. ja, jag vet att hon är för liten ett bra tag till, men det är dyrt med dvd-filmer så det tar nog ett tag att samla på sig.
M tyckte vi kunde bränna, men det vill inte jag. det kändes så B....
men sen då?... vad kommer vi behöva? givetvis är alltid kläder välkomna..men annars.

har ni några tips? vad kommer vi behöva snart? som rookie-mamma har man ju inte speciellt bra koll.

till M har jag börjat säga vad jag önskar mig. jag vet hur han är =ingen fantasi, så det är lika att ge honom några alternativ. jag vill inte heller bara säga EN sak, för då vet jag ju vad jag kommer få! =P
dock överrasakde han mig förra året. jag fick en underbar digitalkamera som tar superbilder, men sen fick jag även ett rosa Velour-set. sötnosen hade snappat upp det!
men i år då?

- smycke från namnsmycken.
- smycke från KyssJohanna, gärna från märket One of a Kind. (deras söta armband med berlocker är underbara)
- ett nytt velourset (då det jag fick förra året är trasigt)
- stora ramar (30*40 eller 40*50)
- presentkort på tatuering ( måste göra en till nu)
- ugg boots (svarta)

det är vad jag kommer på just nu...
har skickat ett mail till M med detta. hihi=)


Kommentarer
Mia

Har emina ngn, gåstol? Lär och gå vagn? Hoppgunga?

2007-11-15 @ 16:51:51
Carola

Tänkte precis på samma saker som Mia... fränt! Var helt inne på en "Lära-gå-vagn" och en "Lära-gå-stol". Dessa saker är super att ha. Och varför kanske inte nån egen docka?? =) Mockasiner? Bra att ha då Emina ska lära sig att gå och ställer sig upp mot saker... Nu tog mina förslag slut..! Hoppas ni mår bra. Kram

2007-11-15 @ 20:32:00
Carola

Tänkte precis på samma saker som Mia... fränt! Var helt inne på en "Lära-gå-vagn" och en "Lära-gå-stol". Dessa saker är super att ha. Och varför kanske inte nån egen docka?? =) Mockasiner? Bra att ha då Emina ska lära sig att gå och ställer sig upp mot saker... Nu tog mina förslag slut..! Hoppas ni mår bra. Kram

2007-11-15 @ 20:32:11
Mia

Kom på en sak till :-) Babygym, om hon inte redan har ett? :-)

2007-11-15 @ 21:26:23
Anna

Mia: verkligen toppentips!! men om jag känner martins systrar rätt kommer vi nog låna allt detta av dom...inte direkt ngt de hinner nöta ut.. men tack i alla fall!! =)=)
använde förresten emil sitt babygym mycket? noch från vilken ålder blev han intresserad av själva gymet?
kramar!!

Carola: som jag sa till mia kommer vi nog få låna dessa saker, men toppentips ändå! mockasiner och docka skrivs med en gång upp på listan!! =)
hälsa familjen!
kramar!!

2007-11-15 @ 22:39:45
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar