lika barn leka bäst?

nu har syster farit hem. skjutsade hem henne och hämtade i samma veva ut mitt paket från hm som skulle ha kommit redan förra veckan men kom idag.
har hunnit prova allt, och tur i oturen så var det en massa som jag ska skicka tillbaka. eller 4 saker åker tillbaka. behåller:
2 par spetsboxer, en svart finstickad längre tröja, en svart lite klockad kjol (lite liten än men jag ska ju gå ner!), ett par svarta leggings och en otroligt mysig grå tjocktröja! känner mig väldigt nöjd med det som blev kvar. enkla och tidlösa plagg som kommer användas flitigt.

fick en present av min älskade lillasyster!! åh, hon är så gullig så jag skulle kunna gråta!
först lät hon mig låna hennes jättefina offwhite skor. och när hon kom idag hade hon då en present. ett silverhalsband som hon hade på sig en gång och jag verkligen älskade. jag gnällde om att jag skulle få det, och nu blev det mitt!! älskade lillasyster...

Emina idag:

 

blir ingen bild på mamsen då jag insåg att vi pinsamt nog hade likadana kläder på oss idag. varsitt velourset i rosa...lika barn leka bäst?


Kommentarer
Madde

Åh så söt hon är eran Emina:) Du skulle ju ha fotat er två tillsammans. Hade ju varit urtufft ju! :)
Visst är det fint med syskon! Har ju själv två systrar och vad gjorde man inte utan dom?
Stor kram på er!

2007-11-05 @ 21:55:36
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Anna

Madde: syskon är underbara! mina styrkor är dom!
kanske jag skulle ha tagit ett sånt foto..hade gjort det om jag inte hunnit svida om...=)
kramar!!

2007-11-05 @ 22:07:08
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar