men herregud

nu ha jag bokat tid för halkbana i kalix...shit...
18 december blir det av. usch känner mig så nervös!! men jag måste ju få fingrarna ut någon gång och fixa detta!! detta var ett steg på vägen i alla fall. synd att man ska vara en sån mes bara...
men jag vägrar göra om teorin så det är bara att kämpa på.

sarah har precis farit hem. var trevligt med besök.
åt en sallad tillsammans och lite melon och te till efterrätt. lagom vardagslyxigt.
ikväll kommer som sagt inger och hälsar på och M åkte på att jobba. ska försöka ha ätit middag och så innan hon kommer så man kan vara lite social..
tror jag ska unna mig lite pasta idag. tonfisk med champijonsås och pasta och grönsallad.

nu vilar emina sin andra lilla lur för idag. brukar oftast bli två stycken under dagen innan det är läggdags. känns ganska lagom. dock skulle hon gott kunna sova lite längre stunder..men det verkar inte som att hon har ro..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar