mycket mysigare

jag och gumman sov riktigt länge idag. klev inte upp förrän elva...
ändå känner jag inte att jag sovit för länge. tror att vi båda behövde det! var faktiskt länge sen jag sov många timmar en natt.
men nu är vi uppe i alla fall. har lunchat båda två och nu ligger emina här på soffan bredvid mig och vilar lite.
skulle ha träffat jossi på stan idag för en fika men hon ska komma hit istället. kände att det blev lite stressigt och mycket mysigare om hon kom hit så så blir det!

i lördags var vi ju på middag hos martins syster med familj. var himla mysigt. tänkte jag skulle bjuda på lite bilder därifrån plus från mammas grav.
där var vi också i lördags och jag försökte fota för att kunna visa för er hur underbart det är där på halloween med alla hundratals ljus som är tända på alla gravar. men det var svårt...

I måttsund:

  

Mammas grav:

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar