myspys

sitter och dricker kaffe och goar med emina och bloggar! det ni!

M är hemma med oss idag efter ett väldigt väldigt långt arbetspass. mysigt tycker vi såklart!
eldar, myser och mår gott här hemma.
ska bege oss ut på promenad såfort lilla damen ska vila middag.

i eftermiddag ska jag träffa syster Jossi på stan. har en massa ärenden.
dels en del presenter, även julklappar, hårfärg, kanske jeans, lite julpynt...
blir mycket mycket rött i köket i år, i vardagsrummet blir det tema svart/vitt/silver.

detta var ju toksnyggt! kanske man skulle satsa på rött även fast det inte är jul?

image642


Kommentarer
Mia

Vad mysigt att Martin är hemma med er idag! Jag önskar att Daniel oxå vore hemma med oss. Allt blir så mycket roligare då man är HELA familjen!
Jag funderar på julklappar...Vad tänkte du köpa till mamma och Uffe? Jag har inga ideer...hjälp mig! :-) Jo, du skicka gärna mail om det :-)
Kram och mys på idag!

2007-11-27 @ 11:28:13
Malin

Rött är underbart, jag har kört på en "röd tråd" länge, bara för att det är sååå snyggt med röda detaljer

2007-11-27 @ 11:31:49
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Carola

Jag har också en del röda detaljer hemma och jag älskar dom!!!! Rött mot det vita/svarta/gråa blir super fint!!!

Ha det bra! Kram kram

2007-11-27 @ 19:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar