nostalgibilder

gumman sover sen 20.00. har varit upp ngn snabbvända för amning men annars har hon sovit i sin egen säng. sen halv tio har hon sovit utan att vi ens behövt vara in och ge henne tutten igen.
hon är så underbart lätt oftast våran stjärna!
skönt att få några kvalitetstimmar tillsammans med M också. det händer inte ofta nu för tiden.
förmodligen kommer hon nu sova hela natten utan problem fram till imorgonbitti. vakna någon gång mellan 05-07, äta och sen somna om till 09.00.

fick några bilder skickade av boman för ett tag sen. var för ett år sen ganska precis..
vill gärna se ut så igen! ska kämpa!
hade så otroligt skoj denna kväll, tror dessutom att det var sista gången jag var ut på Cleo..och hade grymt skoj dessutom!

  


Kommentarer
Frida

Hej svarar här istället!
Gud va ni är söta du och din M! Passar verkligen ihop!

Angående min hårfärg, jag använder henna istället för vanlig hårfärg. Hennan sitter i mycket bättre och så får man det här fina nyfärgnings glansen mycket längre. :) Jag köper min henna på hälsokost och den har färgen kopparröd, den blir rödast!
Kramar!

2007-11-22 @ 12:27:04
Anna

frida; tack gumman! har verkligen hittat mannen i mitt liv!!

o tack för tipset om henna! hade för mig att du använde det! ska nog testa=)
kramar!

2007-11-22 @ 13:27:02
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar