omvänd ätstörning

jag, emina och kira tog en promenad utan pappsen. lät honom sova en stund extra. slängde på mig lurarna och gick. var riktigt härligt och uppiggande. dock var det en mindre pigg man jag fick väcka när vi kom in igen. stackarn var alldeles bakis. (mohahaha)

nu har vi precis duschat och ska göra lite lunch. blir något så glamouröst som pommes och köttbullar.
har just beslutat att detta är sista helgen på ett tag som vi flottar. känns som att det jag kämpar för och hinner gå ner i vikt under veckan, hinner jag gå upp igen under helgen. då kan man ju fråga sig om det är speciellt lyckat? kanske om det nu hade varit så att jag bara ville hålla vikten, men nu ska jag ju ner..
så med det sagt vet jag nu att jag kommer flotta värre än någonsin i helgen bara för att jag vet att det är "sista" gången..varför gör jag så? måste ju vara någon slags omvänd ätstörning.
samma sak om vi ska äta hamburgare från Max till middag. då bara måste jag ha pommes till, två extra dressingar, plusmeny och gärna några chillicheese eller lökringar. ja vaddå, man måste ju passa på när man väl ska flotta...
suck..jag lider av anti-anorexi...
och jag tog ju faktiskt en promenad idag. då förtjänar jag väl en påse med godis??
vaa?? jag är mentalt handikappad..


Kommentarer
Linda

du får mig att vilja skaffa barn :-) det låter så mmysigt allt det skriver om :-)

2007-11-03 @ 22:28:02
Anna

linda: jasså? vad bra, för det är verkligen det också!!=)

2007-11-04 @ 18:14:22
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar