övningskörd

har varit ute och övningskört i flera timmar ikväll.
det kändes som att det gick bra trots att det var första gången jag körde i vinterväglag och trots att jag var nervös över att ha Emina med i bilen. självklart hade jag inte kört om jag inte trodde att jag skulle klara av det, men nog var jag nervös ändå.. 11:e december har jag min första körlektion och sen har jag fyra till ganska tätt efter varandra.. jag hoppas att det går bra och att jag inom en snar framtid har mitt körkort.
det ligger som en klump och lurar hela tiden.
om jag får gissa skulle jag tro att jag kommer känna mig som en ny människa när det är klart!

gumman fortsatte sussa i sin säng nu när vi kom hem. och tur är väl det eftersom vi ska upp i ottan imorgon.
ska på bvc och väga Emina och prata lite om ersättning. har nu nästan helt slutat amma. finns ingen mat kvar och våran stjärna ska inte vara hungrig!
efter det ska vi in till stan. planerna beror lite på om Boman kan följa med oss eller inte. om hon följer blir det en heldag med henne. annars slinker vi nog in på jobbet och äter lunch där innan vi beger oss mot stan för julklappshandling.

nu ska jag njuta och känna mig nöjd resten av kvällen för att det gick så bra med övningskörningen. helt körd är man inte i alla fall...


Kommentarer
Gisela

Jag är bara ärlig :)
Jag tror du hade passat i ngt liknande det jag har, ha iaf luggen framme. Rak lugg är snyggt. Sen locka lite och platta lite och släng upp det med lite hårnålar. Hade du bott i närheten hade jag hjälpt dig :)

2007-11-29 @ 22:06:49
URL: http://giselaackerup.blogg.se/
Anna

Gisela: ja jag hade nog varit fin i det! får se vad jag kan slänga ihop! men jag hade nog behövt hjälp! =)

2007-11-29 @ 22:30:34
URL: http://allaboutus.blogg.se
Madde

Ja det är verkligen toppen med körkort=) Du kommer säkert klara det galant.
Vad fina tatueringar du har! Underbart när man kan tatuera sånt som verkligen betyder något och som man kan stå för. Jag ha alltid velat tatuera mig men har inte vetat vad. Det enda jag skulle våga tatuera och känna mig stolt över vore nog mina barns namn:)

2007-11-29 @ 23:18:52
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Gisela

Vart bor du? Har inte läst din blogg så himla länge så har inte sett ngn hint om vart du bor? :)
Ha en underbar fredag!!

2007-11-30 @ 10:28:01
URL: http://giselaackerup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar