planlöst

idag har vi inga planer alls. förrutom att frysa verkar det som. är iskallt här hemma och M har höjt värmen, men det tar ju givetvis ett tag..
var upp kring sex med emina och bytte blöja. gick upp bara i underkläder som jag alltid gör på "natten". trodde jag skulle frysa sönder! och som om M läste mina tankar kom han med min morgonrock!! han känner mig min M!

just nu sitter emina och bajjar i sittern. som vanligt efter hon ätit. tycker ju hon kunde behålla det ett tag eftersom det nu uppenbarligen inte finns så mycket mat...men inte det.
hon sitter o bajjar o surrar. sötnos!

om 1 timme ungefär kommer emina somna och sova middag en stund så då tänkte jag passa på att färga mitt hår igen. jag hoppas det kommer täcka lite mer närmast hårbotten där det nästan blev orange eftersom det var så himla blekt precis där..
det slog mig i morse när jag tittade mig i spegelen att jag ser ut som lilla My med mitt röda hår och lilla knut baktill...frågan är bara om det är bra eller dåligt???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar