pyssel

nu har vi ätit pizza, tryckt chips och kladdig kladdkaka med vispgrädde. samt en massa massa fanta. täntke jag skulle trycka så mycket ikväll att jag blir less! nja, kanske inte riktigt, men..
känner mig faktiskt peppad inför en nystart, verkligen! jag vet hur fräsch och duktig man känner sig efter en motionsrunda eller en sund vecka.
en dag i veckan får man äta slisk. men det får dröja ett tag. börjar med ett par veckor utan sliskardagar för att komma igång ordentligt.

imorgon ska vi träffa syster Jossi på stan för en fika. ingen shopping efter ikeatrippen inte...
men en fika har vi råd med. eller snarare en smal kopp kaffe för min del. men kul att träffa syrran i alla fall.
dock blir detta på eftermiddagen så innan dess hade vi tänkt försöka hinna med ett bad för emina och en promenad.
på tisdagen ska vi träffa sassa (promenad) blir kanske en riktigt lång promenad då till och med. och på onsdag hade jag hoppats på att få träffa boman.

hade även tänkt försöka hinna med att måla mina nya ramar imorgon så jag äntligen får upp mina foton.
ska fota när det är klart. ska även fota lite detaljer här i hemmet som jag gillar och som verkligen betyder mycket för mig. (fick idén av carola som hade gjort det på sin hemsida)

nu ska vi ta oss ett bubbelbad tillsammans. håller tummarna att lillstumpan är nöjd under tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar