rödtott

blekte håret en vända igår. och det tog mer än vad jag trodde att det skulle göra!
trodde det fortfarande skulle vara svart i topparna men det blev rött. dock ska det blekas en gång till idag och sedan färgas rött. Boman kommer idag efter jobbet sitt och hjälper mig.
så just nu är jag så där söt som man är när man blekt håret hemma..ser ut som en albino i hårbotten och så är det rött i topparna...

jag och gumman har just vaknat. Emina ligger i sittern och skrattar åt mig...vet inte om det har att göra med mig hårfärg, eller om hon bara är på bra humör..
blir en kopp te till frukost endast eftersom det snart är lunch.

nu ska jag och emina kika på Efter tio men Malou. mysmorgon.


Kommentarer
Mia

Hej bruden!
Kul att göra något nytt med håret!
Det var så längesen jag såg Emina. Jag och Emil kommer nog ngn dag och hälsar på hos er.
Ha en riktig mysdag men Emina i snö(o)vädret,
det ska vi ha :-)
Kram Kram

2007-11-15 @ 10:13:22
Anna

mia: jo det är skoj, men just nu ser jag bara hemsk ut=)
vad trevligt om ni kommer och hälsar på!!! ska bli kul att träffa lillkillen, som inte är så liten längre=) och dig också såklart!
kramar!

2007-11-15 @ 12:01:41
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar