Sjusovarna

jag och emina är verkligen två sjusovare....vaknade klockan tio. och då har emina sovit i proncip sen åtta igårkväll. men mysigt är det. hon har sovit i in egen säng hela natten. först på morgonkvisten lyfte jag över henne för att mata henne. och det är ju sååå underbart att få vakna tillsammans med henne. hon ligger bredvid mig, tjollrar och tittar på mig med stora ögon. det är riktig kärlek!
nu ligger hon i babygymet och sprattlar lite. en tjej som är på riktigt bra humör idag.

har inte några direkta planer idag. skulle behöva tvätta en massa och så ska jag försöka komma ihåg att ringa halkbanan så jag har det gjort. annars blir det nog bara att ta det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar