snabb breefing

nu har jag, emina och boman gjort stan.
först lunchade vi och sen blev det shopping.
handlade lite kläder till emina samt lite julpynt.
hittade även klänningen med stort K. eller snarare tunika kanske,
men den får ni inte se förrän imorgon när jag ska ha den! riktigt snygg.
nu känns det riktigt bra inför imorgon!

osäkra planer inför kvällen än så länge, får se vad det blir.

en underbar dag!

klänning som emina ska ha på julafton:



strumpbyxor med "ankstjärt":



kofta i riktigt mjukt material:



Kommentarer
inger

Åhhh... den där klänningen till Emina har jag varit och tittat på flera gånger... men jag blev osäker om du skulle tycka om den... visst är den fiiiiiin???!!!!!!! Hoppas ni får jättekul imorgon.. är lite avis... kramis Inger

2007-11-30 @ 18:06:59
Anna

Inger: jo den var sååå söt! har letat den perfekta julklänningen men allt är ju rött...och visst, det är också fint men denna vann! =)
ska bli superskoj imorgon, speciellt nu när jag hittat den perfekta klänningen! =)
kramar!!

2007-11-30 @ 19:55:24
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar