storhandling

har sovit middag med gumman i 2 timmar! det var väldigt mysigt och även väldigt välbehövligt då det blev ganska sent igår. (hade världens bästa kväll/natt!!!, tack M för att du finns)
är så otroligt trött nu för tiden..trodde jag skulle slippa det när jag inte är gravid längre men icke. antar att det har med amningen att göra. men eftersom den även gör att kilona rasar så tackar jag och tar emot!

kring fem kommer M hem. då ska vi fara och äta middag på Max. det är det bästa med att halvt GI:a lite..man kan äta hamburgare i alla fall!! sen ska vi storhandla. har verkligen ingen mat hemma nu...
ska bli kul.
ja, jag älskar att storhandla. jag är konstig..

oh!! måste komma ihåg att köpa hängen till duschdraperiet. har köpt ett nytt men råkade ha sönder hängena när jag tog ner det gamla..


Kommentarer
inger

vad skönt att höra att andra också tycker om att storhandla... trodde att det bara var jag.. men man känner sig otroligt rik när man har välfyld kyl och frys... tycker jag. Kramis

2007-11-20 @ 17:23:03
Anna

inger: jo jag vet, och så vet man vad man ska laga till middag=)

2007-11-21 @ 12:25:29
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar