ta dig tid..

jag älskar verkligen mitt liv. jag har allt jag någonsin önskat och mer än jag trodde jag någonsin skulle få. jag har min man (inte man än i och för sig men..), vi har ett underbart hus tillsammans, vi har en hund tillsammans som är den bästa som finns (för oss i alla fall), en katt som även den är bäst och vi har en fantastisk dotter tillsammans. kan man önska sig mer?
att sen ha de mest fantastiska syskonen man kan tänka sig, en underbar "svärfamilj" och de allra bästa vännerna är en bonus som ligger mig varmt om hjärtat.

det slog mig idag hur bra jag verkligen har det och hur mysigt allt känns. jo, jag uppskattar det varje dag, men jag tror ingen går omkring och verkligen tänker på det dagligen. dagarna går, det är vardag och man har fult upp hela tiden. men det är viktigt att stanna upp och se vad man har.
det slog mig starkt idag när jag står och tittar när min underbara M badar vår dotter. de skrattar, pratar, plaskar och gullar....det är så mitt hjärta nästan bokstavligt talat smälter.

glöm inte att tala om för de du älskar hur underbara de är!
ta dig tid till det idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar