uppe i ottan

sitter och äter gröt nu. emina sover fortfarande men jag ska väcka henne så fort jag ätit klart..
är bjuden till jobbet på fika idag klockan nio, och klockan elva ska vi vara på bvc och väga och mäta.
blir mysigt att komma ut lite idag känner jag, och ännu mysigare kändes det när jag såg att termometern visade några minusgrader. ja, nu vill jag ha kallt!

ska pälsa på oss ordentligt så vi inte fryser och efter våra besök på porsön beger vi oss mot stan en sväng.
kanske man skulle inhandla lite blekning och röd hårfärg, så man får bli en rödtopp ngn gång!


Kommentarer
Malin

Ja! Vad roligt! Då kanske jag får äta middag med en röding i morgon! =)

2007-11-14 @ 12:12:18
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Anna

Malin: ja vi får väl se om jag hinner, och om det nu blir rött...det kanske trillar av??? =)

2007-11-14 @ 15:34:30
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar