uppskattning

ledsen för den dåliga uppdateringen.
har varit borta hela helgen i stugan. kom hem i går men då var det full rulle med främmande på middag och sedan filmkväll. har varit en helt underbar helg med min lilla familj i bjummis.
har storstädat, möblerat och julpyntat. äntligen fick jag julpynta lite! blev så mysigt så jag knappt ville fara hem.
det bästa med att vara i bjummis är att vi alla slappnar av! både jag och M blir som 2 andra personer. vi tar oss en helt annan tid för varnandra och jag tror att vi minns att uppskatta varandra när vi är iväg!

men nu är vi som sagt hemma igen och vardagen är tillbaka. tyvärr.
jag längtar till helgen igen och framförallt til julen och mellandagarna då M förhoppningsvis kommer kunna vara ledig och hemma med oss. kommer bli underbart!

jag vet att jag förmodligen gett er falska förhoppningar om bilder på håret..förlåt för det!!
men idag kommer de. jag lovar!!
ska bara fixa mig lite innan jag törs fota och lägga upp bilder,för just nu ser jag ut som ett penntroll!
ha tålamod! =)


Kommentarer
Frida

jag håller med.. bjummis är som en fristad =)

2007-11-21 @ 15:25:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar