väldigt trevligt!

är nu hemkommen från en mycket trevligt kväll med min underbara och gravida vän malin.
var hur mysigt som helst att träffas och få surra av sig och även väldigt skönt att vara vuxen utan barn en liten stund. fast självklart hann jag sakna henne så mycket att jag nästan pussade sönder henne när jag kom hem!

mitt hår är nu rött...väldigt rött till och med!
boman var som sagt här idag och hjälpte mig. både med emina och med blekning. hade inte klarat det utan henne! tog sin lilla tid och den röda färgen räckte inte till hela håret..dock var det väldigt rött i topparna redan, så med en knut uppsatt så syntes det inte.
trots detta känner jag mig väldigt nöjd! ska bara bättre på det lite imorgon med rejält med färg i hela håret så kommer det bli toppen!
har tyvärr inte hunnit ta ngn bild. vart klar sekunderna innan jag var tvungen rusa till bussen ikväll så bilder kommer imorgon istället.

för nu...ska jag mysa med min familj.
ska krypa ner i sängen med min man som redan ligger och väntar, och min dotter i samma rum, dock i sin egen säng!


Kommentarer
Erik

Känns som alla är gravida eller har barn nu :)

2007-11-15 @ 22:40:54
URL: http://theartist.blogg.se
Malin

Tack för igår!! Hade såååå mysigt! Och du är vrålsnygg som rödtopp!! Puss puss

2007-11-16 @ 07:49:09
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Anna

Erik:jasså? ja jag kan
faktiskt h¨ålla med, synd bara att ingen kunde planera in sin grav samtidigt som mig=)

Malin: tack själv raring!! måste göras om oftare! blir alldeles för sällan!
och tack! ser jag inte lite ut som lilla my??
pusspuss!!

2007-11-16 @ 10:53:24
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar