wow!

har slagit läsarrekord idag! så roligt. det är ju sånt som får en att vilja blogga mer!

har nu kommit hem från pappa och rut för en stund sen. köpte honom två ljusstakar till deras nya relax vilket uppskattades! svek mitt GI-ande och fikade...suck..
aja, bara att komma med nya friska tag imorgon!!
för imorgon kommer min "hälsocoach" Sassa och hälsar på! hihi! hon peppar och stöttar och kommer med en massa tips hela tiden. det behövs! tack gumman! hon lyckades och det ska jag med!
ska äta en hälsolunch i GI:ns tecken tillsammans och kanske blir det en promenad också.

M har precis gått o lagt sig. alldeles slut stackarn. och emina sover sen en stund tillbaka. hoppas för natten....sitter med andra ord  ensam vaken och passar på att blogga lite.
nu ska jag även ta min dagliga bloggrunda!


Kommentarer
trogen läsare;)

Förlåt att ja lägger mig i, men är det verkligen bra å köra me GI när man ammar?

2007-11-13 @ 00:05:02
Anna

trogen läsare: så länge man inte kör stenhårt så är gi-mat bra. äter fortafarande en del pasta, potatis, morötter o annat som man inte ska äta av. självklart skulle jag inte gi:a om det var dåligt för emina!

2007-11-13 @ 10:42:11
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar