YES!

nu har jag vaknat. emina sover fortfarande men jag ska nog väcka henne snart så hon inte sover för länge..
kämpade på igår med att få henne att sova i sen egen säng. hon vaknade och jag vaggade henne till hon somnade om och så höll vi ett par gånger.
M kom hem kring ett på natten och då hade jag precis vaggat henne sista gången. sen vaknade jag klockan sex imorse av att hon bajjade. men låg fortfarande i sin säng!!
hon har alltså inte ens vaknat för att äta.
tror att hon sover väldigt bra i sin säng när hon väl låter sig.

håller på att koka lite ägg nu till frukost. hoppas jag hinner äta innan hon vaknar. sen ska jag ta en välbehövlig dusch och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.
det är ju trots allt fredag och en underbar helg väntar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar