dagens handling

blev en hel del shopping idag. tur att jag lagt ut en massa mer saker på tradera! =)

blev många timmar men det var så mysigt och skoj. mest för att få träffa jossi men självklart även shoppingen. och Emina har som vanligt varit toppen. så snäll och go hela tiden. var borta 4 timmar och hon sov hela tiden. vaknade när vi skulle kliva av bussen och grinade. (hungrig)

nu har jag i alla fall fått köpa hem lite höstmys. äntligen! dels har jag inte kommit på vad jag vill ha och sen har jag inte hittat nått. men nu! åhlens är världens bästa affär när det gäller heminredning. de har så otroligt mycket fint!
köpte nya höstgardiner till köket. mönstriga i lite olika färger, bruna och guldiga, gröna färger. jag brukar hålla mig till enfärgat men dessa var så fina. (fotar när jag satt upp de och visar)
hittade nu även färgen jag vill ha till vardagsrummet. har ju mest brunt och vitt (allra mest brunt) men jag ville ha ngn annan färg. blev grå öljettgardiner. tjocka och dyra, men sååå fina!
till det blev det en lykta i rostfritt och ett vitt ljus till det som ska få stå i fönstret.

eftersom jag älskar min man så mycket och efter en såå mysig morgon tillsammans så köpte jag en ny vinterjacka till honom. jag hoppas den passar och att han tycker om den...måste slå in den!! innan han kommer hem, har glömt.!! återkommer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar