dagens planer

har vilat en stund. var skönt. och framförallt mysigt! älskar att sussa med min lilla tjej. så varm och go och kramvänlig. men nu är vi uppe igen.

hade tänkt att vi skulle göra bort att packa inför Bjummis, kan nog ta en stund eftersom det är första gången jag packar för Emina också. och så ska vi laga lasagne till middag. tänkte göra den under dagen så kan man bara värma den sen när vi ska äta.
måste även packa ner kläder för Nils dop som vi ska på på söndag, inte glömma!
det är bra att ha en blogg, för skriver jag ner vad jag ska göra så glömmer jag det inte lika lätt..=)
i eftermiddag blir det en promenad med Boman.
så härligt att ha ngn att umgås med som också är ledig om dagarna!!

bvc-tiden blev på tisdag istället, så efter den ska jag och Boman på stan. hade täntk försöka hitta ngn kofta till Emina. hittade en superfin på PO.P men eftersom presentkortet nu är slut där (tack robban!!) så kändes den lite dyr..kanske blir ngn huvtröja från Lindex som jag spanat in.
jag skulle även behöva lite fler amningslinne och bh-ar. dock väldigt trist att lägga pengar på...
ska kolla tradera! (beroendeframkallande)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar