de olika skriken

usch. sitter och tittar på Montel Williams Show. tonårstjejer som blivit misshandlade av sina pojkvänner..så hemskt så hemskt. förstår inte vaför jag ser det, får mig bara att må så himla dåligt.

gumman ligger i sittern och tjollrar. det är så roligt nu när man har börjat märka skillnad på hennes skrik. dels har man lärt sig och dels börjar hon bli så gammal nu att det är större skillnad på dom än i början..
just nu ligger hon och smålåter lite och gör munnen så sur hon bara kan. sötnos! jag vet att det är ett uttråkat/uppmärksamhets skrik..hihi.=)
de oilka skriken:

-jag har bajsat/kissat, byt blöja!
-jag är uttråkad/behöver uppmärksamhet
-jag är trött
-jag har ont i magen
-jag vill komma upp i famnen
-jag är irriterad för att du pussar på mig så mycket! =)
-jag är hungrig                                                                                 

ska nu mata henne, sen hoppa i duschen. gick så bra att ha henne i sittern i badrummet medans jag duschade igår så jag provar idag igen. sen ska jag försöka hålla henne vaken så mycket som möjligt så hon kanske sover i eftermiddag när vi ska på stan med Jossi.
ska shoppa på hm!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar