den eviga väntan på posten

det slog mig idag att jag ju har en massa saker jag väntar som ska komma med posten. eller massa, 3 saker.=)
julklappen till martin, men den kommer nog inte än på ett tag, mina extensions som jag vann budgivningen på på tradera och fotona jag skickat på framkallning.
ska springa ut snart och kolla lådan men väntar tills emina sover hårdare..

en fråga till er där ute som har barn...hur mycket var era små vakna under dagarna när de var 7 veckor?
känns som att Emina sover hemskt mycket. dock sover hon ju ändå bra på nätterna så hon kan ju inte sova för mycket. eller? så himla svårt att hålla henne nöjd utan att söva henne..
kom gärna med tips! alla tips är välkomna!

här är vi idag, både mamsen och lilla gumman:

   

Mamma:

Skjorttunika, Vila
Leggings (flera år gamla)
Knästrumpor, Lindex
Amningslinne, HM

Emina:

Ljusrosa body, HM
Grå baggyjeans m. skärp m. blommor, HM
Ljusrosa strumpor, HM

(märks det att vi gillar hm??=) )








Kommentarer
Enii

Söt Emina är och snygga örhängen. ^^

2007-10-22 @ 14:38:47
URL: http://enii86.blogg.se/
Anna

Enii: tack!! köpta på Gina Tricot!

2007-10-22 @ 16:06:38
URL: http://allaboutus.blogg.se
Madde

Tilde sov jättemycket under hennes första månader. Minns att jag var orolig över att hon sov för mycket och att något var fel. Vissa dagar sov hon ju mer än hon var vaken, men det var helt naturligt. Dom växer ju så mycket i början så det var inget onormalt att dom behövde extra sömn:)

Och jättefina är ni ju som vanligt:)

2007-10-22 @ 17:34:00
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

MITT RÅD LYDER :
låt henne sova, det behöver hon säkert!

2007-10-22 @ 20:19:27
Anna

Madde: ja det är klart, det händer ju mycket med den lilla kroppen nu...man vill ju inte riva upp henne heller när hon somnat. fast idag har hon ändå varit vaken gaaanska många timmar..räknar man ihop så blir det nog runt 7-8 timmar..

Anna: jag ska nog lyda ditt råd.=) somnar hon så måste hon ju vara trött..antar jag=)

2007-10-22 @ 22:17:02
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar