efterkontroll

var ju som sagt på efterkontroll igår. självklart var jag ju nervös då det såklart skulle bli en gyn-undersökning. uäck! trots att man klämt ut en unge och legat och bresat en massa timmar inför en massa folk känner jag mig inte alls bekväm med det...blir man nånsin det?
allt gick bra i alla fall!

har nu skickat mail både till viktklubben och viktväktarna för att höra om man kan använda sig av deras program när man ammar. känns som att jag behöver en mall att följa. lättare om man har det och då vet att om man äter precis som de säger så kommer man gå ner si eller så mycket inom en viss tid.
visst, jag kan promenera för att bränna, men nu när jag får så ont igen känns det inte alls kul. var på en liten promenad igårkväll hela familjen, (till och med Azlan), och då hann jag inte få ont, men då gick vi långsamt och inte så långt...

nu ska jag lyfta in babysittern med emina i till badrummet och ta en dusch.
eller nej förresten. nu börjar ju Ellen DeGeneres show! jag bara älskar den kvinnan! det enda programmet om dagarna som jag gillar att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar