...................

har varit en otroligt lugn dag idag. har mest bara vilat med lillan. kanske penicilinet som gör att jag känner mig så trött och utslagen. verkar som att Emina också är extra sömnig.
var i och för sig en fullspäckad dag igår så det kan ju ha med det att göra....

nu är M hemma i alla fall och jag hade tänkt passa på att färga håret mitt. det behövs verkligen!

imorgon kommer Boman och hälsar på. ska bli himla trevligt! var hur länge sen som helst som vi sågs. så kring tio imorgon kommer hon och hälsar på mig och lillan.
på torsdag får vi besök av Carola och på fredag blir det bvc och sedan stan med Sassa. hade tänkt försöka oss på en fika och kanske en liten promenad i stan.

har suttit och laddat upp en massa foton på Facebook. har haft en sån ett tag men bara för att jag skulle kunna glo på Malins bilder...=) men nu har jag laddat upp lite bilder som sagt..dock har jag ingen aning om hur det funkar egentligen så om jag får tid hade jag tänkt försöka lära mig det ikväll.
ngn som läser min blogg som har Facebook?


Kommentarer
Mia

Jag har oxå facebook. Men jag har inte lärt mig den än, hihi...
Idag har jag oxå kännt mig sååå trött. Men inte Emil.. full fart som vanligt :-)
Kram

2007-10-01 @ 18:44:54
Linda

japp, självklart har man ju facebook :-)

2007-10-01 @ 20:28:36
Linda

Hej Anna, jag har facebook, du får gärna godkänna mig som vän. Har skickat en förfrågan.

2007-10-01 @ 21:30:10
Veronica

hejhej. hoppas allt går bra med eran söta dotter. Jag har också en facebook men jag tycker den är en aning knepig att hålla på med. ha en bra dag! :)

2007-10-02 @ 10:07:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar