farsdagspresent och kvällsrutiner

lite tidigare morgon än igår=)
lillan somnade kring nio igår och har sovit till åtta idag. första timmen sov hon i min famn och sen försökte vi lägga henne i spjälsängen. det gick bra, kanske 15 minuter. sen vaknade hon och ville inte somna om i spjälsängen. slutade med att hon sov med oss..
en sak klarade vi av i alla fall. att få henne att somna tidigare än klockan tolv. tyvärr lyckades vi då inte med att få henne att sussa i sin egen säng, men hon är så liten än, det kommer nog..

denna vecka har vi verkligen inte haft mycket planerat och jag måste faktiskt erkänna att det varit ganska skönt. men nu börjar jag bli rastlös känner jag...
ikväll eller imorgon ska Eminas morfar och rutan vara barnvakt så jag och M får övningsköra lite. känner att jag vill köra åtminstone en gång till innan jag börjar på körskola. var ju så länge sen nu..

idag kom M:s julklapp hem i brevlådan. var sååå fint! dock kom jag på att det är farsdag snart och denna present passar nog bättre till det...lite dyrt kanske, men jag kan inte hålla mig till jul!! =)

nu ska jag dricka lite kaffe och bläddra i hm katalogen som kommit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar