förvirrade småbarnsföräldrar

jag vet inte riktigt vem av oss som är mest förvirrad. jag eller M...
sen jag blev mamma är det som att min hjärna sagt upp sig, eller så är det kanske precis tvärt om. den går på högvarv hela tiden. klarar inte av att se en film, kan inte koncentrera mig så länge. kan inte göra klart en sak innan jag börjar med en annan... tvätten kan vara halvt vikt, för efter halva vägen började jag med ngt annat...förvirrad småbarnsmor?

hur som, det jág skulle komma fram till var gårdagen. jag bad M plocka fram kåldolmar från frysen och sätta i kylen så vi kunde äta det idag...så nu när jag ska börja med maten och öppnar kylen för att plocka fram dessa ser jag att majskolvarna ligger där..undrar varför M plockat fram dom. det kopplade inte förrän jag inte kunde hitta kåldolmarna...han hade tagit fram fel, eller så sa jag fel? skrattade gott i alla fall=)
så idag blir det fisk istället. samma som jag skrev ut receptet på häromdan. älskar det!

här kommer bilder på löshåret (väldigt hastigt ditsatt och knappt fixat). samt en bild på mig och Emina från igår som M fotar. tänkte det kunde vara kul med ngn bild som inte är "arrangerad" någon gång!

 



vad är finast? långt eller kort hår?



Kommentarer
Malin

Jag tycker både långt och kort är fint. Du får variera dig lite! =) Hoppas allt är bra med er alla 3, eller 4 för visst hade ni vovve också? Eller minns ja fel?

2007-10-23 @ 21:27:50
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Anna

Malin: ja det var ju som det som var tanken, att variera. jag evt ju hur jag är, ledsnar med en gång..=)
allt är toppen här, har just lagt lillan i sin egen säng, hoppas hon sover där hela natten. japp, vi har en vovve också, och en katt=)
ha en mysig kväll!!

2007-10-23 @ 22:13:53
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar