Fotoinferno

har just brännt ut bilder som ska skickas på framkallning. har ju hunnit bli en del sen gumman kom till världen...

har sen bränt ut alla bilder som vi har på datorn. dels tar de så stor plats plus att jag är livrädd att datorn ska krascha så man tappar alla bilder. så nu kan jag pusta ut! allt är nerbränt och snart även framkallat.
då blir det åter till klistrandet...

har rensat bland alla skivor nu så att allt av samma är på samma plats. musik på ett ställe, filmer på ett annat och foton på ännu ett. hittade en skiva från 04-06. måste kika på den nu!! =)

gumman i min famn imorse innan vi gick o la oss igen..lite sömnig?

image429


Kommentarer
AnnanAnna

=) Vi bor i Gällivare! Vi har köpt hus för ca: 2år sedan och jag har fast jobb på Lindex!
Stora gossen är 7½år och lilleman är snart 7 månader!
;-)
Livet springer förbi...snart är man 30 HOJJA!
Nää, hur leker livet med dig då? Bor ni i Rutvik?

2007-10-16 @ 12:53:25
URL: http://www.freewebs.com/alfafliff
Anna

Anna: japp vi bor i rutvik. trivs jättebra! har bott här i snart 1 år...
7 och ett halvt år?? jisses!! han är ju nästan vuxen!! =)
härligt med fast jobb. själv är man arbetslös efter nyår..eller mammaledig men...

2007-10-16 @ 22:24:22
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar